Ruch

Jak spalać kalorie? 3 skuteczne sposoby!


Szukasz sprawdzonych sposobów na to jak spalać kalorie i to skutecznie? TO PROSTE – przeczytaj ten wpis a będziesz miał tą wiedzę!

Oczywiście jak to w życiu, nie ma nic za darmo, tak samo kalorie również same się nie spalą…chociaż leżenie przed TV potrafi spalić ok 25 kalorii! Dużo? hmm to tyle ile kalorii ma kilka sztuk chipsów, czyli żeby spalić np. całą paczkę chipsów to po zjedzeniu jej musiałbyś cały dzień i noc siedzieć i leżeć na tej kanapie na przemian i nic nie jeść do tego!

jak spalać kalorie
Po prostu idź…

Sposób nr. 1 – po prostu zacznij chodzić więcej!

Nie ma w tym absolutnie żadnej filozofij, nie potrzeba do tego doktoratu ani specjalnych umiejętności. Chcesz wiedzieć jak spalać kalorie no to zacznij więcej chodzić – to banalnie proste! Zatem…dlaczego tak niewiele osób stosuje tą metodę?

No cóż opcje są trzy. Pierwsza najrzadsza – ktoś jest ograniczony ruchowo i nie może chodzić ale to ułamek przypadków. Druga grupa, to ludzie nieświadomi którzy nie mają wiedzy jak zwykłe chodzenie, wdrożone w codzienną rutynę życiową może im pomóc. No i na koniec trzecia grupa, zdecydowanie największa. Ta grupa to po prostu śmierdzące lenie którym nie chce się ruszyć dupy nigdzie. Sorry ale prawda boli i nie jest miła.

Co możesz zrobić by to łatwo wdrożyć oraz by wszystko działało w miarę automatycznie, byś nie musiał myśleć o tym kiedy, gdzie i jak chodzić by odpowiadać sobie ciągle na pytanie jak spalać kalorie…

  1. Po każdym zjedzonym posiłku przez 10 minut spaceruj, obojętnie gdzie, obojętnie jak i z kim. To wszystko nie ma znaczenia, liczy się tylko to byś przez równe 10 minut, zaraz po posiłku ruszył do przodu. Nie będę tłumaczył procesów biochemicznych które zachodzą w momencie gdy zjesz i nagle organizm zamiast tradycyjnego nic nie robienia będzie musiał odpalić maszynerię. To działa, nie myśl po prostu rób.
  2. Zainstaluj aplikację do mierzenia kroków, taką byś nie musiał w nią wchodzić, ma działać w tle. Efekty będziesz widział za każdym razem gdy będziesz odblokowywać telefon. Twój cel na pierwszy tydzień to jedynie 5 tysięcy kroków dziennie, czyli tyle co nic! Zasada jest taka że co tydzień dokładasz 500 kroków! Podejmujesz wyzwanie? Czy wymiękasz jak zawsze?
  3. W ciągu dnia udaj się na co najmniej jeden 30 minutowy spacer, a najlepiej godzinny, jeśli Twój super wypełniony po brzegi grafik,super ważnych zajęć takich jak skrolowanie facebooka i innych social mediów – pozwoli Ci na ten spacer? – TUTAJ – przeczytaj wpis o spacerach i wędrówkach pieszych dla każdego, skończ z wymówkami.
jak spalać kalorie
10 minut intensywności wystarczy…

Sposób nr. 2: Trening wysokiej intensywność – HIT/TABATA

O tych rodzajach treningów zostało już chyba napisane wszystko, więc nie będę powielał tego samego bo nie ma to najmniejszego sensu. Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie jak spalać kalorie to trening HIT będzie odpowiedzią przed duże TAK:)

Wystarczy 10 minut dziennie i tyle! Najlepiej zrobić ten trening z rana, ponieważ pozwala on zaprogramować tak organizm, że przez pół dnia mniej więcej będzie w ciągłym stanie spalania kalorii. Więc jeśli odpalisz taki trening wieczorem, to po pierwsze będziesz mieć problemy z zaśnięciem a po drugie zaburzysz procesy regeneracyjne które zachodzą właśnie w nocy gdy śpisz.

No dobra ale co to za trening i jak go robić żeby spalać te kalorie? Podam dwie wersje, dla Pań i Panów, na Youtube znajdziecie multum wersji, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

  1. Kobiety: 4 ćwiczenia, wykonywane jedno po drugim – bez przerwy. Dopiero po zakończonym cyklu 4 ćwiczeń następuje przerwa 30 sekund.
  • Pierwsze ćwiczenie to damskie pompki, tempo dość szybkie, robione przez 30 sekund, optymalna ilość pompek powinna wynosić od 15 dla osoby nietrenującej do 40 dla osób już trenujących.
  • Drugie ćwiczenie to pajacyki, pełne pajacyki bez oszukiwania, pracują nogi do dużego rozkroku oraz ręce wyprostowane nad głową, optymalna ilość powtórzeń 20-50. Czas wykonywania 30 sekund.
  • Trzecie ćwiczenie to przysiady z rękoma do przodu przy końcu przysiadu oraz powracającymi rękoma do pozycji wzdłuż tułowia przy powstaniu i wyprostowaniu ciała. Optymalna ilość powtórzeń to 15 – 30. Czas wykonywania 30 sekund.
  • Czwarte ćwiczenie to brzuszki, wersja obojętna, wygodna pozycja jest najważniejsza oraz najszybsze możliwe tempo wykonywania. Optymalna ilość 20 – 40. Czas wykonywania 30 sekund.

Taki zestaw powtarzasz 4 razy i koniec. Pamiętaj jeśli chcesz spalać kalorie to nie ma udawania. Te 10 minut musi być intensywne. Jeżeli się nie spocisz przez te dziesięć minut to znaczy że oszukujesz i nadal jak ten przegrany życiowo człowiek będziesz zadawał sobie w nieskończoność pytanie: jak spalać kalorie? W tedy pomyśl o mnie i mojej odpowiedzi na Twoje pytanie: PRZESTAŃ OSZUKIWAĆ LENIU!

jak spalać kalorie
Przestań jeść syf!!!

Sposób nr. 3: Jedz mniej syfu!!!

Tego się nie spodziewałeś co?:) Niestety prawda jest taka, że nawet jak będziesz stawał codziennie na głowie i biegł 10 kilometrów a potem zajadał się chipsami i innymi truciznami to nic to nie da. Stracisz czas i nadal będziesz tracił zdrowie! – TUTAJ – przeczytaj wpisz o chlebku który pewnie jadasz codziennie a tylko Cie zatruwa!

Kolejnym grzeszkiem który pewnie lubisz często spożywać to makarony, na ten temat też zrobiłem wpis który przeczytaj koniecznie – TUTAJ –

Dobije Cię jeszcze tym wpisem – TUTAJ – o 3 najgorszych rzeczach które ludzie jadają i to na co dzień! Ty pewnie też, więc zobacz co to za trucizny.

Wywal te wszystkie trujące trutki ze swojego codziennego menu a zobaczysz dość szybko efekty ćwiczeń które wykonujesz. Po co masz tracić czas? Zrób to raz a dobrze a efekt będzie podwójny!

Jak spalać kalorie – Podsumowanie:

Cały wpis jest dość krótki, specjalnie byś nie zdążył się zanudzić, tylko w miarę gładko w 3 minutki przeczytał proste kroki do tego by spalać więcej i szybciej kalorii. Czasu na spacery potrzebujesz 30 – 60 minut dziennie. Plus 10 minut chodzenia po każdym posiłku. Jeśli mi powiesz że nie masz na to czasu to… chyba zabiorę Ci telefon i sprawdzimy w tedy!

A tak na serio, te sposoby to na prawdę najłatwiejszy i najwygodniejszy sposób dla najbardziej leniwych już osób. Jeśli mimo tego nie wytrwasz nawet tygodnia w takiej prostej rutynie… To pozostaje CI już indywidualna współpraca z nami w której poza dobraniem wszystkiego pod Twój rytm dnia, dajemy jeszcze alerty przypominające o aktywności, posiłku i regeneracji. Trzymamy Cie za rękę przez całą dobę!

Szczegóły tutaj:

Udar mózgu objawy oraz jak uniknąć
Ruch

Udar mózgu objawy oraz jak uniknąć

Uporczywy kaszel przyczyny i objawy – sprawdź!
Ruch

Uporczywy kaszel przyczyny i objawy – sprawdź!

Jak poprawić pamięć – 3 proste sposoby
Ruch

Jak poprawić pamięć – 3 proste sposoby